poniedziałek, 6 lipca 2015

Od MidAssassin'a ''W poszukiwaniu zapomnienia cz.1"

Latałem sobie tak po całej watasze. Sens? Brak. Straciłem już poczucie życie przez odejście Arya i oczywiście mojego ostatniego szczeniaka. Miałem powoli wszystko gdzieś. Zapisałem się do Puissance Team w poszukiwaniu jakiejś szybkiej przygody. No ale jak widać poszło wszystko w błoto, bo dopiero się zapisujemy. Później będą pewnie testy naszej siły i wytrzymałości. Lecz nie to mnie martwiło. Wróciłem lekko zdenerwowany do jaskini i otworzyłem gablotę za którą były moje bronie. Wpisałem kod i otworzyłem. Stroje maskujące, ukryte ostrza, strój assassyna, noże do rzucania, noże wojskowe, karambity, kusze, pistolety i wiele, wiele innych rzeczy do zabijania. Nie założe stroju assassyna, bo z tym skończyłem. Jestem ,,wilkiem emerytem" u assassynów. Gdyby coś większego się działo mam tam się zjawić. Wyjąłem strój maskujący, noże do rzucania i dwa ukryte ostrza połączone z kuszami i pistoletami. Wybiegłem na zewnątrz i wiedziałem co mam zrobić. To było głupie i niespodziewane jednak........ dawne plany..... zmieniły się w rzeczywistość... Ide szukać Arye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz