W środku od strony sprzedawcy :
O to przedmioty które należą do magicznego sklepu :
Medalion Nieśmiertelności
Cena : 15000 MT
Zastosowanie : Zwykły wilk ''Omega'' , po założeniu medalionu jest nieśmiertelny. Wszystkie rany się goją i wilk nie może umrzeć śmiercią naturalną i nienaturalną.
Eliksir - Expecto Patronum
Zastosowanie - Dzięki niemu można mieć 1 towarzysza. Należy go wypić w op., po 3 dniach znowu je napisać jak wilk spotkał swojego towarzysza.
Cena - 500 MT
Napój ciąży
Cena : 460 MT
Zastosowanie : Wadera może urodzić szczeniaka (max.1) , bez basiora.
Eliksir żywioły
Cena : 310 MT
Zastosowanie : Dodaje żywioł ''Tęczy''.
Tęczowa Róża
Cena : 140 MT
Zastosowanie : Można zrobić z niej wywar , dzięki któremu wilk stanie się silniejszy i może wybrać sobie jeszcze jedną moc (ale musi napisać opowiadanie jak odkrył tę moc)
Wilczy Kieł
Cena : 100 MT
Zastosowanie : Spełnia marzenie wilka.
1. Nie może zostać bogiem ani półbogiem.
2. Nie może być ''najpotężniejszy''
3.Jak ma 3 żywioły nie może dostać jeszcze jednego (chyba że ma jeden albo dwa to tak)
4. Nie może zabić przez to innego wilka.
5. Nie może wziąć ślubu z wybranym wilkiem.
(inne pytania dotyczące tego przedmiotu i marzenie , pisać)
Hipnotyzujący Aromat
Cena - 280 MT
Działanie – gdy wadera go wypije, wydziela silny aromat, który wabi basiorów i robią wszystko co samica ze chce.
Proszek Magic
Cena : 100 MT
Działanie – otrzymujesz jedną losową moc, związaną z magią
Eliksir Euron
Cena : 500 MT
Zastosowanie : Wilk starzeje lub jest młodszy o dwa lata
Złote Pióro
Cena : 160 MT
Zawieszka Smoka
Cena - 50 MT
Zastosowanie : Na każdego wilka działa inaczej
PS. Inne pomysły na przedmioty, pisać!
https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRKcDKl1AtRwivtCxYmqxocdxOcKkFWMpq52B3h8rA6Ffs2Dy1Qdg
OdpowiedzUsuńFelix Felicis ("Płynne szczęście")
Cena: Niech Alpha ustali
Zastosowanie: Przynosi szczęście i powodzenie każdemu, kto go wypije. Efekt ten trwa 24 godziny od wypicia.
Kilka przykładów: Wypije go uczeń przed testem itp: dostanie najwyższą ocene. Wypije go basior, który ma walczyć: pokona przeciwnika i nic mu się nie stanie,