niedziela, 12 lipca 2015

WAŻNE!

Uwaga, Wataho Zorzy Polarnej!!!
Myślałam długo o tej sprawie, ale w końcu się zdecydowałam. ZAWIESZAM watahę na czas nieokreślony. Sądzę, że skończyły wam się pomysły... Nie dawałam wam rygoru za nie pisanie opowiadań i proszę - połowa watahy nic nie pisze. Sądzę, że poprawy nie będzie. Trudno jest mi zamykać tę watahę... 
Bo...
''Tyle wspomnień,
Tyle łez,
Tyle marzeń i słodkich dni,
Tyle przeżyć,
Tyle przygód,
Tyle dumy,
Tyle uśmiechu.
Czy na pewno w tym czasie? Zawsze.''
Wszystkim członkom watahy serdecznie dziękuję za pisanie opowiadań i aktywność. Dzisiaj 12/07 wybiła data jednego roku mojej przygody z wilkami. W ten dzień rok temu, dołączyłam do pierwszej watahy. Co ująć - Kocham Was <3
Chcę pozdrowić wszystkie wilki i podziękować z całego serca. Dzięki wam rozwinęła się we mnie pasja, przygoda i jedność. Nauczyłam się dużo rzeczy, między jednymi:
''W grupie siła''
Na chwilę obecną zostawiam tę watahę, ale nie znikam na zawsze! :D
ZAPRASZAM DO NOWEJ WATAHY STWORZONĄ PRZEZE MNIE
Tutaj spełniają się marzenia...
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do wataszki (: 
Przede wszystkim jest więcej konkursów, nowości i wiele innych :D 
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję,
może nie ostatni raz na tej watasze
~Octavia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz